שיטת העבודה במרכז:
כל ילד המצטרף למרכז מגיע עם אבחון דידקטי תקף הממפה את תחומי הקושי שלו, האבחון ישמש כבסיס להבנת נקודת הפתיחה בה הוא נמצא, זאת, בנוסף לאבחונים נקודתיים שיערכו לילד במרכז הלמידה כל אלה יסייעו לצוות בקביעת תוכנית עבודה מיטבית
החודש הראשון בעבודה עם הילד מוקדש לאיפיון צרכיו ולהקניית הרגלי הלמידה הנהוגים במרכז במטרה להכשיר אותו להשתלב בקבוצת למידה
ילדים עם צרכים ומטרות דומות, מקובצים יחד לקבוצת למידה. כל ילד לומד על פי תוכנית אישית המותאמת לצרכיו והמיקום בקבוצה משתנה על פי הנושא הנלמד והתקדמות הילד.
הלמידה נעשית בקבוצות של 5 ילדים, 3 פעמים בשבוע, 100 דקות בכל מפגש. כל מפגש כולל למידה לצד הפוגה ומשחק בין חברי הקבוצה. הלמידה רציפה ונפרשת על כל השנה כולל בחודשי הקיץ. התנאי להצלחה הוא השתתפות הילד בכל המפגשים, לכל אורך השנה.
הילדים מלווים בדוח ביצוע יומי, הם צוברים נקודות על כל השגת מטרת למידה בכל אחד מהכישורים שעליהם להתמחות בהם. הנקודות מומרות באופן מיידי לפרסים והילד מקבל תגמול ישיר על הצלחותיו.
אנו מבטיחים לעבוד קשה ולעשות הכל למענכם ולמען ילדכם ולשם כך נעניק לכם מעטפת מקצועית שתכלול:
כל ילד המצטרף למרכז מגיע עם אבחון דידקטי תקף הממפה את תחומי הקושי שלו, האבחון ישמש כבסיס להבנת נקודת הפתיחה בה הוא נמצא, זאת, בנוסף לאבחונים נקודתיים שיערכו לילד במרכז הלמידה כל אלה יסייעו לצוות בקביעת תוכנית עבודה מיטבית
החודש הראשון בעבודה עם הילד מוקדש לאיפיון צרכיו ולהקניית הרגלי הלמידה הנהוגים במרכז במטרה להכשיר אותו להשתלב בקבוצת למידה
ילדים עם צרכים ומטרות דומות, מקובצים יחד לקבוצת למידה. כל ילד לומד על פי תוכנית אישית המותאמת לצרכיו והמיקום בקבוצה משתנה על פי הנושא הנלמד והתקדמות הילד.
הלמידה נעשית בקבוצות של 5 ילדים, 3 פעמים בשבוע, 100 דקות בכל מפגש. כל מפגש כולל למידה לצד הפוגה ומשחק בין חברי הקבוצה. הלמידה רציפה ונפרשת על כל השנה כולל בחודשי הקיץ. התנאי להצלחה הוא השתתפות הילד בכל המפגשים, לכל אורך השנה.
הילדים מלווים בדוח ביצוע יומי, הם צוברים נקודות על כל השגת מטרת למידה בכל אחד מהכישורים שעליהם להתמחות בהם. הנקודות מומרות באופן מיידי לפרסים והילד מקבל תגמול ישיר על הצלחותיו.
אנו מבטיחים לעבוד קשה ולעשות הכל למענכם ולמען ילדכם ולשם כך נעניק לכם מעטפת מקצועית שתכלול:
- 6 פגישות הנחיה שנתיות שיוביל מנתח התנהגות בכיר בהן נלמד את ההורים כיצד ליישם בתוך הבית והחיים השוטפים את העקרונות והכלים בהם יעשה שימוש במרכז
- מפגש אישי אחת לרבעון של מנהל המרכז והמורה המוביל בו יתואר תהליך העבודה עם התלמיד, אופן התקדמותו ויעדים להשגה
- הרצאה בנושא לקויות למידה מאפיינים ודרכי התמודדות
- הרצאה בנושא הפרעת קשב – מאפיינים ודרכי התמודדות
- המלצה על רופאים רלוונטיים במקרה של חשד להפרעת קשב
- המלצה על מאבחנים דידקטיים לצורך ביצוע אבחונים דידקטיים או פסיכו דידקטיים
כל ילד מגיע עם מכלול קשיים משלו, ולכל ילד נתפרת תוכנית לימוד אישית בעלת מטרות ברורות. לפניכם דוגמאות למטרות שאנו מתחייבים להשיג בתום תהליך למידה רציף בו הילד והוריו מפגינים מחוייבות ושיתוף פעולה עם:
- הילד ישלוט בשטף בקריאה
- הילד ישלוט בקבוצת המספרים 1-20
- כתיבה – כתב יד ברור וללא שגיאות כתיב
- ילד המאובחן עם הפרעות קשב ו/או היפר אקטיביות יגדיל את משך הקצב וזמן המשימתיות
- הילד ידע להתארגן ללמידה
- נשקם את תחושת המסוגלות והדימוי העצמי באמצעות חוויה לימודית חיובית
- נשקם ונחזק הדימוי העצמי של הילד: “אני יכול”, “אני מסוגל”
- נלמד אותו לתפקד בקבוצה באופן מיטבי ולהפיק ממנה את המירב